SetupSlovenčina
Úvod > Časté otázky > Ako mám požiadať o zmenu nastavenia, služby, fakturačných údajov,...?

Ako mám požiadať o zmenu nastavenia, služby, fakturačných údajov,...?

Dbáme na vašu bezpečnosť. Preto také požiadavky, ktoré môžu ovplyvniť funkčnosť vašich domén, hostingu, alebo vedú k zmenám v užívateľských právach, vybavujeme iba vtedy, ak nám ich pošlete spôsobom, ktorý preukáže vašu oprávnenosť o danú zmenu žiadať.
 
Ak nám chcete poslať autorizovanú požiadavku, prihláste sa do Setupu, do vášho zákazníckeho účtu:
 
 
(Ak neviete vaše prístupové údaje, kliknite na červenú vetu a riaďte sa inštrukciami na stránke.)
 
Po úspešnom prihlásení môžete autorizovanú požiadavku zadať dvomi spôsobmi: Buď kliknete v pravom dolnom rohu obrazovky na Poradíme?, alebo si v menu Pomoc a podpora kliknete na položku Nový tiket. V oboch prípadoch sa vám zobrazí rovnaký kontaktný formulár:
 
 
Formulár vyplňte a odošlite. Ak máte vo svojom zákazníckom účte viac domén, nezabudnite vo svojej požiadavke uviesť, ktorej domény sa týka.